בסיס לתקשורת

עבודה עם לקוחות בהחלט דורשת תקשורת טובה. אני חושבת שזה נכון לרוב המקצועות מתקופת האבן ועד היום. תקשורת טובה כוללת מגוון של רבדים – החל מהבנת הצד הרגשי של הלקוח ועד למונחים הטכנים הפשוטים ביותר.

אז הפוסט הזה עוסק בדיוק באותם מונחים טכנים פשוטים.
את התמונות האלו מצאתי ברשת (לא עיצבתי בעצמי) והרגשתי שאולי כדאי לשלוח אותן בשלב זה או אחר לכל לקוח, פשוט כדי ש׳ניישר קו׳ על כל המושגים הטכנים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>