בסיס לתקשורת

עבודה עם לקוחות בהחלט דורשת תקשורת טובה. אני חושבת שזה נכון לרוב המקצועות מתקופת האבן ועד היום. תקשורת טובה כוללת מגוון של רבדים – החל מהבנת הצד הרגשי של הלקוח ועד למונחים הטכנים הפשוטים ביותר.

אז הפוסט הזה עוסק בדיוק באותם מונחים טכנים פשוטים.
את התמונות האלו מצאתי ברשת (לא עיצבתי בעצמי) והרגשתי שאולי כדאי לשלוח אותן בשלב זה או אחר לכל לקוח, פשוט כדי ש׳ניישר קו׳ על כל המושגים הטכנים.

 

את ד״ר אודי בילו הכרתי לראשונה כאשר עיצבתי עבורו את הלוגו לבית הספר ׳הצליל הפנימי׳.
על שלל פעילויותיו וכישוריו של אודי תוכלו לקרוא פה: http://www.briguyoga.co.il/aboutUdiBilu.asp

כאשר התחלתי לעבוד על האתר היה ברור שמעבר לאווירה היחודית לאנשים ולמקום, יש צורך קודם כל בחשיבה ואיפיון מדוייקים, כי האתר כולל מידע רחב ומגוון: חומר תדמיתי, מאמרים, סרטונים, מערכת שעות מורכבת, הוצאה לאור ועוד ועוד…

כמו-כן התכנים באתר מתעדכנים כל הזמן והוא משמש מאגר מידע לאנשים רבים העוסקים ביוגה הן מהפן המעשי והן מהפן התיאורטי בארץ ובחו״ל. ׳הצליל הפנימי׳ הוא אחד ממרכזי הבריגהו-יוגה היחידים בעולם מחוץ להודו ורבים מהתכנים המופיעים בו תורגמו לעברית במלאכת מחשבת.

הצלחתו של אתר נמדדת לאורך זמן. בכמות הכניסות אליו, באיכות הלקוחות שהוא מביא, בפרק הזמן שאנשים גולשים בו ובפעולות שהם מבצעים בו ובעקבות הגלישה בו. אתר מדוייק יוצר פלטפורמה תדמיתית ושיווקית חשובה ומרכזית עבור הלקוח.

ד״ר אודי בילו כותב:
״הושקעה באתר ׳הצליל הפנימי׳ עבודה ומחשבה רבה הן בעיצוב והן בתכנות. כיום לאחר שהאתר עובד כבר כחצי שנה ההשקעה הוכיחה את עצמה. יותר ויותר אנשים פונים דרכו. הדבר החשוב ביותר הוא שהאתר משקף אותי ברשת ואלו שפונים דרכו מתאימים למה שאני מציע.״

ותודה לשותפיי לעבודה על האתר:
ניהול פרוייקט, איפיון האתר והעלאת חומרים: אילה המר
בניה ופיתוח: קובי באומן
שידוך וייעוץ: רוני הרץ

תדמית לחברת ׳שמיר הנדסה אזרחית׳

אם אני מנסה לתמצת למשפט אחד את מה שאני עושה, אז התפקיד שלי כמעצבת הוא להגדיר ולאפיין בצורה ויזואלית עסקים ומסרים.

חברת שמיר הנדסה אזרחית עוסקת בניהול ופיקוח פרויקטים בנדל"ן ומתמקדת בפרויקטים יוקרתיים מגוונים הכוללים בניה ציבורית, פניה פרטית, תמ״א 38 ושימור.
בפגישה שקיימנו לפני תחילת המיתוג דיברנו על הערך המוסף של החברה, שהוא ההקפדה הגדולה על כל פרט, הגימורים, הפרפקציוניזם. ולכן הלוגו שעיצבתי הוא מינימליסטי, בעל קווים נקיים, כמעט הייטקי, אך עם זאת יש בו רמיזה לצורה של בית שנותנת מושג על התחום שבו עוסקת החברה.

בסופו של דבר הכל מסתכם בלוגו אחד קטן ומדוייק, אבל בדרך יש הרבה הרבה סקיצות ושעות מחשב.

מקסיקו סיטי

זה היה ב-2002 בטיול שעשיתי אחרי סיום התואר. עם מצלמת ניקון ופילם שחור לבן העיר הזאת כבשה אותי. אהבתי דווקא את החיספוס והפיח שלה, השילוב של העתיק והיומיומי וכמויות האנשים הגדולות.

אמסטרדם

אהבתי את הרגישות לעיצוב בכל מקום בשילוב עם צניעות ואנושיות. אמסטרדם פחות גדולה ונוצצת מערים אחרות באירופה. יש בה נגיעות צבע עזות בתוך הרבה אפור וחום, הרבה פתרונות יצירתיים ומקוריים, חיבורים בין חומרים שונים זה מזה, בין חדש לישן, הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, למרקם החיים.

היתה לי תחושה שהכל מעוצב אמנם, אבל לגמרי ׳בגובה העיניים׳. עיצוב לאנשים. ליומיום. עם הרבה מחשבה אקולוגית והומנית. אני מתחברת לגישה הזו ומקווה לקחת את זה לדרך כהשראה וכחומר למחשבה.

משהו בחיבור בין הישן לפסיכודלי

אריזות יפות עושות לי את זה

מתניידים בסטייל

שימושים מפתיעים בחפצים מוכרים: ספרים כבסיס לדלפק, ספסל שמתנהג כמו מריצה ועוד…

פלטת צבעים כאלמנט עיצובי

קלישאות קלישאות… אבל יפות שבא לבכות

ללא מילים

טיפוגרפיה

מפגש מקרי בין פוסטרים שונים על קיר

אתר ל-Herz Brand Interface

אתר 'הרץ ממשקי מותג', מציג את החברה והחזון שלה. האתר כולל גם גלריה רחבה של עבודות שנעשו לאורך השנים עבור לקוחות, עבור הקהילה וכחלק מקורסים וסדנאות לסטודנטים.

לצפיה באתר www.herz.co.il

האתר עוצב בשיתוף פעולה עם רוני הרץ